IT IS AUGUST !

IT IS AUGUST ! | Assalamualaikum ! It is August ! wwwoooooooo ! happy gilaa bila masuk bulan nih..korang tau tk sbb pa ? tk tau kan.. sapa tau. sila komen k. hehehe bila dah msuk ogos , kita mesti kata " bilaaa laaa september nihh nk mai " . lmbatnya..tapi kita tak tanya macam mana la july yg telah berlalu..kan2.. hahahaha..*aku nih asyik berfalsafah je kan..mesti korng boring bila baca entri aku..haha..



Apa yang ada di bulan ogos



hehe..jom kita move on .. macam mana raya korang nanti ?? raya kt mana ?? aku raya kt penang ja !!! da org penang tak yang baca entri nihh..huhu..boleh la kita ronda2 pusing pulau nnt... hehe mesti hangpa dok packing barang  nak balik kampung..moga selamat sampai. pandu kenderaan elok2.. ingt org tersayang ! anda mampu mngubahnya ! hehe .

sejak nk raya nihh.. aku tengok blogger semua macam sibuk je..tak semeriah dulu. mungkin dok buat kuih raya kot atau dok shopping raya.hehehe nanti lpas raya jalan blogwalking lagi yer ! hehe lagi beberapa hari nak raya, nanti panjang umur boleh kita meraikaannya kaan ! semoga kita sempat sampai ke ramadhan tahun depan pula. sayang ramadhan sgt2 !

ok laah melalut sudah..bye !

Sekian .

Entri 4 Ogos 2013 di update semula pada 11 ogos 2016 .

No comments

Powered by Blogger.