Putera Muhammad dan Kaka Azraff Hampir Tersingkir

Putera Muhammad dan Kaka Azraff Hampir Tersingkir. Selesai persembahan minggu pertama The Hardest Singing Show 2024.


Ramai yang menonton dan memberi sokongan kepada rancangan ini sehingga trending tau. 9 Orang peserta beraksi dan tiada penyingkiran berlaku.


Putera Muhammad dan Kaka Azraff Hampir Tersingkir




Dua peserta terbawah akan diumumkan sama ada boleh menyambung ke minggu seterusnya atau tidak. Minggu ini dua nama yang berada di kedudukan terbawah adalah Putera Muhammad dan juga Kak Azraff.


Peserta, Putera Muhammad menyanyikan lagu dan Kaka pula menyanyikan lagu GILA. memang best dan nampak kelainan daripada persembahan mereka.


Putera Muhammad mendapat markah 61.92% manakala Kaka Azraf pula mendapat markah 58.05%. Kelainan program ini adalah mereka tetap mengumumankan dua peserta terbawah bersama dengan lagu dan tugasan khas mereka.


Putera Muhammad dan Kaka Azraff Hampir Tersingkir


Daripada situ barulah seorang akan dipilih untuk meneruskan ke minggu seterusnya atau tidak. Jadi minggu ini tiada penyingkiran dan semuanya layak ke pusingan seterusnya.


Pasti minggu hadapan kedua-dua peserta ini akan bangkit dan mencabar kejuaraan mingguan untuk rancangan ini. Minggu first ni kita rilek-rilek dulu kan.


Jangan lupa untuk saksikan The Hardest Singing Show Minggu 2 pada hari ahad ini di saluran Astro Ria jam 9 malam ya.

Post a Comment

Previous Post Next Post