Telefilem Hantu Raya Telekung

Hantu Raya Telekung merupakan telefilem karya arahan Dato' Jurey Latiff Rosli yang ditayangkan sempena Aidilfitri yang ke lima tau.

Dibintangi oleh pelakon hebat seperti Ropie dan Ain Edruce menjadikan telefilem ini menarik untuk ditonton sesisi keluarga.

Oh ya, jangan lupa untuk saksikan telefilem syawal untuk semah yang sangat menginsafkan diri kita sempena hari raya ini. Pelakon cerita tu pun hebat-hebat tau.


Telefilem Hantu Raya Telekung



Sinopsis Telefilem Hantu Raya Telekung

Cerita ini mengisahkan tentang ropie. satu hari dia berjaya menangkap seekor hantu sehinggakan dia dilantik menjadi ketua kampung.

Kalah habis persaing dia yang bernama Tok Jidin tu. 

Namun begitu, korang ingat kampung tu tenang ker? tak lah. Tiba-tiba pula muncul hantu yang menyerupai sebijik macam ropie tu.


Habis kecoh satu kampung tau.Siapa sebenarnya hantu tu? Kalau nak tahu kenalh tonton full di astro ya.


Info dan Pelakon

Tajuk Telefilem : Hantu Raya Telekung

Barisan pelakon yang penuh dengan komedi yang terdiri daripada Ropie, Ain Edruce, Reza Hasbi, Lan Zailan, Helmi Gimmick, Norlie Tamam Idris

Penulis Skrip: MF Kencana

Pengarah: Dato’ Jurey Latiff Rosli

Produksi: World Evolution Brain

Selingan info suka untuk korang, beregu badminton negara, Goh Tze Fei dan Izzudin akan bermain di final badminton asia championship hari ini tau. sambil-sambil layan drama tu, kita support diorang tau.


Tonton Online

Mungkin korang dah terlepas tayangan hantu raya telekong ni , jadi korang boleh tonton semula secara online di saluran Astro Go.

Tarikh tayangan: Ahad, 14 April 2024, 4:00 petang

Jangan lepaskan peluang untuk menonton telefilem menarik ini pada hujung minggu ini tau. Selamat menonton.


Previous Post Next Post