Telefilem Cintamu Karipap Di Hatiku

Telefilem Cintamu Karipap Di Hatiku ditayangkan sempena hari raya yang pertama di saluran RTM pasti menghiburkan seisi keluarga anda.

Dibintangi oleh pelakon utamanya Elfira Loy dan Zaki Azeman. Ditambah pula sinopsisnya sangat dekat dengan penonton membuatkan cerita ni kena tonton.

Pelakon Zaki juga ada post di instagram berbunyi " Coming soon a Romentic comedy #CintamuKaripapDihatiku Me & @elfiraloy 💛

Sebelum itu, aku nak kongsikan mengenai sinopsis syurga yang tersia kerana telefilem ini juga antara karya yang berkualiti sempena hari raya 2024. 


Telefilem Cintamu Karipap Di Hatiku




Sinopsis Cintamu Karipap Di Hatiku

telefilem ini mengisahkan tentang Uji dan kawan-kawannya. Mereka ada dua kumpulan yang bergaduh antara mereka. Geng Sikat bermasam muka dengan geng sepit.

Uji dalam kumpulan sepit manakala Mat Dan dalam kumpulan Sepit. Tetapi Uji dan Mat Dan tidak bergaduh malah mereka berkawan baik.

Selepas selesai sekolah mereka berdua bertemu kembali dan menjalin hubungan percintaan. Bila Latif tahu, pinangannya ditolak Uji kerana Mat Dan, Dia nekad menculik dan melarikan Uji.

Agaknya apalah akan terjadi dekat mereka nanti?

Info dan Pelakon

Tajuk Telefilem : Cintamu Karipap Di Hatiku

Antara barisan pelakon yang terlibat adalah Elfira Loy, Zaki Azeman, Aleza Shadan, Zack Zabhas,  Mzul Helmi, Hakimi Rejab, Ayu Ayuni, Zati Nizam, Shamer Rashid, Tiara Ismail, Naim Shamshol dan Aleya Trisya.

Saluran Tayangan : TV1 / RTMKlik

Penulis Skrip: Naza Manas

Pengarah: Shuhaimi Zulkefli

Produksi: Odissi Creative

Korang juga kena tengok telefilem dendam hantu viral yang juga ditayangkan sempena bulan syawal tahun ini tau. Ada pelakon viral dalam cerita tu tau.


Telefilem Cintamu Karipap Di Hatiku

Tonton

Bagi korang yang nak tengok telefilem ini, korang boleh tonton di RTM 1 tau. Kalau terlepas boleh tonton semula di saluran RTMKLIK ya.

Waktu Tayangan : Rabu, 10 April 2024, 2:30 petang

Jangan lepaskan peluang untuk menonton di saluran RTM1 di hari raya pertama ya. Selamat menonton. 


Previous Post Next Post