Sinopsis Syurga Yang Tersia

Tak sabarnya nak tengok telefilem Syurga Yang Tersia sempena hari raya kedua ini dan yang pasti kita dapat tengok sisi lain pelakon Trisha Ooi dalam cerita ini.

Pelakon cantik itu menulis di instagram " Selalu dengar orang cakap Trisha selalu jadi baik, nak tengok Trisha jadi jahat? Jangan lupa jumpa Zahirah raya ke -2 ni okay?"

Selain tisha, kita juga ada pelakon hebat seperti Neizam Zaidi, Khatijah Tan dan ramai lagi tau. Cerita ini juga ditayangkan pada 11.4.2024 pada jam 11.30 pagi di TV3. 

Tonton telefilem dendam hantu viral sempena hari raya ini. Ada puteri sarah dan rakan-rakan pasti tidak membosankan anda semua.



Sinopsis Syurga Yang Tersia



Info dan Pelakon

Tajuk Telefilem : Syurga Yang Tersia

Barisan pelakon yang terlibat dalam cerita ini adalah Neizam Zaidi, Trisha Ooi, Iman Suhana, Khatijah Tan, Izzy Reef, Riena Amirah, Rafique Iskandar dan Lienda Halim.

Saluran Tayangan: TV3 / Tonton

Penulis Skrip: Shaza Talib

Pengarah: Shuhaimi Zulkefli

Produksi: Anomali Media

Korang dah tengok filem lakonan fikry Ibrahim dalam filem jadi, raya tak jadi yang ditayangkan di Astro First. Katanya ramai happy dan suka jalan cerita dia.


Tonton Online

Memandangkan ramai sangat nak info cara nak tengok telefilem syurga yang ter sia ini. Aku kongsikan dengan korang lah yer. 

Cara tonton adalah melalui saluran TV3 atau secara online di tonton.com. Kalau korang terlepas pun, boleh jer cari dekat sana ya. 


Sinopsis Telefilem Syurga Yang Tersia


Telefilem ini mengisahkan tentang Arman. Nasib tidak baik dialaminya apabila dia diberhentikan kerja selepas syarikatnya mengalami kerugian atas faktor ekonomi.

Arman berusaha mencari kerja tapi tak dapat. Dia juga semakin tertekan apabila isterinya mula tidak hormat dengan dia sambil memperkecilkan dirinya sebagai suami yang tidak berduit. 


Sinopsis Syurga Yang Tersia

Apakah yang akan terjadi kepada Zahirah dan Arman. Mampukah mereka mempertahankan rumah tangga mereka tatkala diuji dengan masalah kewangan seperti ini? 


Jangan lepaskan peluang untuk menonton telefilem raya yang menarik ini pada waktu siarannya ya. Kalau terlepas memang korang rugi tau. Selamat menonton.


Previous Post Next Post