Sinopsis Kurung Kerawang Untuk Adik

Sinopsis Kurung Kerawang Untuk Adik mengisahkan tentang pengorbanan seorang lelaki terhadap keluarganya yang meruntun jiwa penonton. 

Dibintangi pelakon utamanya adalah Syafie Naswip, Noor Khiriah dan Puteri Rafasya yang menguatkan jalan cerita telefilem ini.

Baju kurung sinonim dengan hari raya dan salah satu jenisnya adalah KERAWANG. Macam mana agaknya design dia kan. orang perempuan mesti tahu kan.

Korang jangan lupa untuk tonton telefilem raya dengan cinta lakonan Hawa Rizwana dan juga Zhen Ning tau. cerita bersemut tu.. hehe


Sinopsis Kurung Kerawang Untuk Adik



Info dan Pelakon 


Tajuk Telefilem : Kurung Kerawang Untuk Adik

Barisan pelakon yang terdiri daripada Syafie Naswip, Noorkhiriah, Puteri Rafasya, Hariz Hamdan, Hafiz Nolan, Farhan Nordin, Idzham Ismail, Zarynn Min dan Nasz Sally.

Penulis Skrip: Liza Nur

Pengarah: Amy Nawari

Produksi: SR One Sdn Bhd

Sinopsis Kurung Kerawang Untuk Adik

Telefilem ini mengisahkan tentang seorang lelaki bernama Shazwi . Dia dan adik-adiknya dibesarkan oleh seorang ibu tunggal. 

Salah seorang adiknya yang bernama Yana merupakan OKU dan menghidap penyakit jantung kronik.

Nak dijadikan cerita, Shazwi tidak sengaja mencederakan makciknya sehingga menyebabkan dia dihumban kedalam penjara untuk tempoh 2 tahun.

Selepas keluar, dia nak belikan baju kerawang kepada adiknya yana kerana telah berjanji dengan dia satu ketika dahulu. Tetapi hidupnya lebih sukar dari yang dijangka.


Sinopsis Kurung Kerawang Untuk Adik

Keluar sebagai banduan membuatkan masyarakat benci dengannya. Dapatkah dia menunaikan janji kepada adiknya itu?

Kemaskini info sukan, Lee Zii Jia mengalahkan pemain Taiwan dalam Kejohanan Badminton Asia April 2024 tau.

Tonton Online

Waktu tayangan adalah pada hari raya ketiga bersamaan dengan 12 April 2024 pada jam 11:00 malam. Tayangannya akan disiarkan di saluran Astro Ria.

Korang juga boleh tonton Online di Astro Go tau.

Jangan lepaskan peluang untuk menonton telefilem menarik ini dan tolong share info ini dekat family korang ya. Selamat menonton.


Previous Post Next Post