Telefilem Lukisan Hati Umar | Sinopsis dan Pelakon

Telefilem Lukisan Hati Umar bakal menemui anda pada hujung minggu ini sempena kedatangan hari raya aidilfitri untuk tahun 2024.


Dibintangi oleh pelakon hebat dan berbakat besar Syazwan Zulkifly, Nad Zainal dan adik Dzul Haziq menjanjikan sebuah jalan cerita yang menyayat hati untuk kita.


Aku tengok BTS cerita ni pun dah sedih apatah pula full telefilem ni kan. 


Baca juga

Mingu ini juga ada tayangan Telefilem Perang Panjut 7 Likur di saluran RTM dan pasti menarik untuk ditonton di hujung minggu terakhir ramadan tau.


Lukisan Hati Umar




Sinopsis Lukisan Hati Umar

cerita ini mengisahkan tentang umar yang masih kecil. Dia memang mempunyai kemahiran dalam melukis. Uniknya dia ada kawan iaitu seekor beruk kesayangan.


Dengan beruk itulah dia menyara kehidupannya sebagai pemetik buah kelapa. Namun selepas kematian ibunya, Ayah tirinya bernama Zahar mengambil semua hasil upah yang dia terima.


Sudah pasti, Umar merindui ibunya. Apakah kesudahan cerita Zahar dan adik umar ini? Sama-sama kita saksikan hujung minggu ini. 


Info dan Pelakon


Lukisan Hati Umar

Waktu Siaran: Ahad, 7 April 2024, 10:00 malam

Rangkaian: Cereka Ahad TV3 / Tonton


Lukisan Hati Umar

Pengarah: Pali Yahya

Produksi: Zamriez Golden Pictures Sdn Bhd

Pelakon: Dzul Haziq, Syazwan Zulkifly, Nad Zainal, Izzue Islam, Kodi Rasheed dan Damia Qaissarah.


Jangan lupa untuk saksikan telefilem atau cereka ahad ini di saluran TV3. Rugi tau kalau korang tak tengok. Selamat menonton.



Previous Post Next Post