Perang Panjut 7 Likur | Sinopsis dan Info Telefilem

Hujung minggu ini, sebuah telefilem Perang Panjut 7 Likur bakal ditayangkan di saluran RTM 1 yang pasti akan membuatkan anda mengimbau kenangan di kampung. 


Dibintangi oleh pelakon hebat seperti Hamidah Wahab, Fauziah Nawi, Fadilah Mansor dan ramai lagi menjadikan karya ini mesti di tonton.


Baca juga :  Telefilem titipan kasih


Perang Panjut 7 Likur




Sinopsis 

Untuk pengetahuan korang, sinopsis perang panjut tujuh likur ini mengisahkan tentang 3 wanita otai yang sudah berkenalan sejak sekian lama dan sangat akrab tau.


Mereka adalah Hanan, Numa dan Sabariah. Namun begitu kerana ada satu isu, mereka bertiga bergaduh sesama sendiri sehingga puluhan tahun.


Tahun ini, Ketua Kampung, Tok Su Piah nak buat kelaianan di kampung itu dengan mengadakan pertandingan pesta pelita bagi meraikan akhir ramadhan.


Jadi Hanan, Numa dan Sabariah nekad menyertai pertandingan itu dan bersaing sesama mereka. Siapakah yang bakal memenangi pesta tersebut?


Info dan Pelakon Telefilem


Tajuk : Perang Panjut 7 Likur

Waktu Siaran: Sabtu, 6 April 2024, 9:00 malam

Rangkaian: TV1, RTMKlik


Perang Panjut 7 Likur

Penulis Skrip: Roydy Rokidy

Pengarah: Epo Jenon

Produksi: Unit Drama TV RTM

Pelakon: Fadilah Mansor, Hamidah Wahab, Fauziah Nawi, Dalimawati, Raf Roslee, Dina Allysha, Idan Aedan. Fathil Dani, Jeri, Sayyid Bakir


Jangan lupa untuk saksikan telefilem menarik ini sempena hujung ramadhan dan menjelang hari raya tidak lama lagi. Selamat menonton.


Post a Comment

Previous Post Next Post