Sinopsis Drama Boleh Saya Bantu

Drama komedi yang sedang viral ini mempunyai jalan cerita yang menarik. apa agaknya sinopsis drama boleh saya bantu ni kan.


Dibarisi pelakon hebat seperti Andi Bernadee, Riena Diana dan juga Wanie Ooi. Drama baru ini sedang di tayangkan di TV3.


Tiba-tiba aku teringat lakonan bersahaja mark adam dalam telefilem lesen besar yang ditayangkan di astro citra tempoh hari. Dalam cerita tu pun mark adam lawak tau.



Sinopsis Drama Boleh Saya Bantu

Drama lakonan andi bernadee yang masih lekat dalam fikiran aku adalah drama melastik ke hatimu 2 yang digandingkan dengan Janna nick. agaknya macam mana chemistry Andi dengan Riena ya?


Sinopsis Boleh Saya bantu

Drama ini mengisahkan tentang Nasar dan Sudin yang ingin mencari kerja. Selain itu, Farida dan krew hotel pula terpaksa melayani ragam sepasang suami isteri yang tinggal beberapa hari di hotel dan menggunakan segala kemudahan hotel secara percuma. 


Tetapi setiap adegan dalam cerita ini penuh dengan komedi sesuai dengan sinopsis drama boleh saya bantu ni tau. Jadi korang akan tengok komedi drama yang ditambah dengan kekuatan pelakon riena diana si lailer tuu.. pasti tak kering gusi melayang karena diorang ni.


Info dan Pelakon Drama boleh saya bantu


Sedikit info berkaitan drama baru bertajuk BOLEH SAYA BANTU ini adalah ia mempunyai 13 episod sahaja keseluruhannya. Waktu tayangannya adalah pada setiap hari Khamis sehingga Sabtu jam 9 malam di saluran TV3.


Sinopsis Drama Boleh Saya Bantu


Drama ini merupakan karya arahan Shuhaimi Lua dan skripnya ditulis oleh MF Kencana. Pelakon drama boleh saya bantu ini terdiri daripada pelakon yang sudah berpengalaman. Antaranya adalah 


Andi Bernadee sebagai Nasar

Riena Diana sebagai Farida

Wanie Ooi sebagai Haiza

Nasz Sally sebagai Almya

Mark Adam sebagai Sudin

Zaid Erakad sebagai Rashid

Arisa Yamanaka sebagai Mika


Rasanya konsep santai akan diterapkan dalam drama ini untuk menarik minat penonton meluangkan masa menonton cerita ini. Ringkasan sinopsis drama boleh saya bantu juga membolehkan kita faham jalan cerita sebenar.


Aku yakin jalan cerita dia akan jadi best dan menarik sesuai ditonton seisi keluarga. Jangan lupa untuk saksikan drama menarik ini di saluran TV3. 


Previous Post Next Post