Hun Haqeem adalah Roti John, Tersingkir di Minggu 9 The Masked Singer Malaysia 2023

 Minggu ini banyak kejutan dengan hampir semua peserta sudah memberikan yang terbaik. Namun satu maskod tersingkir juga iaitu Roti John.


Rasanya ramai dah tahu siapa roti john ni kan. tapi aku terkejut bila dapat tahu identiti di sebalik roti john adalah Hun Haqeem. Memang ingat juri saja-saja teka jer. hehe tapi diorang memang kaji betul-betul eh.

markah dan interview >> hun sebak lepas tersingkir.


Hun Haqeem adalah Roti John


MINGGU ini roti john menyanyikan lagu Rozana dari kumpulan search dan lagu duetnya bersama dengan sang kancil brtajuk Laila Namamu Teratas juga dari kumpulan search


Hun berkata selepas topengnya dibuka.


"Kepada peminat-peminat semua dan kepada mereka yang sentiasa memberi semangat yang sangat-sangat tinggi, setiap minggu korang ada dekat sini, terima kasih!" katanya.


Minggu separuh akhir ini juga menyaksikan teratai dan mat helang juga berada di bottom 3 namun mereka tetap layak ke pusingan akhir kerana hanya ada satu penyingkiran sahaja.


Juri-juri pulak memang padu. dari awal lagi dah teka yang roti john ni hun haqeem jadi semalam pun, diorang semua teka dengan tepat sekali. POWER!


Siapakah pula akan dinobatkan sebagai juara the maskeed singerr malaysia 2023 musim keempatt? kalau nak tahu kenalah tonton pada hari ahad nanti.

Previous Post Next Post