DNA Kelantan Sudah Ada, Cuma...

DNA Kelantan Sudah Ada, Cuma... Sejak kekalahan kepada selangor 2 semalam, ramai peminat kelantan menganggap pasukan itu tidak banyak berubah dari sebelum ini. Namun begitu, sebenarnya banyak perubahan telah dilakukan oleh management baru sehingga berjaya memberi saingan dalam liga perdana musim ini.

DNA Kelantan Sudah Ada, Cuma...




DNA Kelantan Sudah Ada, Cuma...

Pemilik kelantan ketika mengulas isu DNA kelantan fc berkata:


"Sebenarnya 'DNA' sudah ada sebab saya sudah maklumkan apa yang saya mahukan, tetapi kadang-kadang masalahnya adalah pemain tidak dapat menyerap taktikal dan strategi. Ini adalah masalah bola sepak Kelantan dan bola sepak Malaysia.

"Jurulatih yang datang bukan calang-calang kerana mempunyai lesen Pro A dan A serta berpengalaman, namun pemain tidak memahami apa yang dikehendaki pihak pengurusan," katanya.

"Berikan sedikit masa sebab kita sedang dalam proses untuk menubuhkan akademi. Kalau tidak dapat dilakukan pada tahun depan, mungkin dua tahun lagi.


"Kita akan menggunakan proses daripada perkara asas dan mencuba pendekatan baharu. Saya percaya kita mampu jayakan dengan sokongan semua pihak yang sentiasa bersama Kelantan FC.


"Setakat ini, kita pakai 4-3-3 tetapi mungkin ada beberapa lagi strategi yang boleh digunakan," katanya.

Previous Post Next Post