Waris ketujuh Mahsuri Kembali ke Langkawi, Netizen Teruja..

Waris ketujuh Mahsuri Kembali ke Langkawi. Baru-baru ini viral di sosial media mengenai seorang gadis yang didakwa merupakan waris ketujuh kepada lagenda Mahsuri dilihat berada di Langkawi untuk bercuti.


Waris ketujuh Mahsuri Kembali ke Langkawi, Netizen Teruja..


Siapakah Waris ketujuh Mahsuri Kembali ke Langkawi

Seperti kita sedia maklum, Mahsuri mempunyai kisah lagendanya tersendiri apabila dia bersumpah terhadap Pulau Langkawi apabila dia difitnah mengandung anak luar nikah. Mahsuri bersumpah bahawa Langkawi tidak pernah aman sehingga 7 keturunannya.

Sebenarnya, sebelum lahirnya keturunan ketujuh mahsurai ini, Langkawi sangat tidak berkembang maju. Bahkan dikatakan ketika itu, bilangan kerbau lebih banyak dari Manusia. Sehinggalah keturunan yang ketujuh lahir, barulah Langkawi berkembang pesat.

Keturunan ketujuh Mahsuri itu bernama Wan Aishah Wan Nawawi, 32 atau nama thailandnya adalah Sirintra Yayee atau Nong May. 

Kini Aisha dan suami serta anaknya berada di langkawi untuk bercuti disana. penduduk langkawi yang mengenali mereka teruja dengan kahdiran waris mahsuri iitu

Video dan gambar percutian tiga beranak itu yang dimuat naik warganet, produk pelancongan dan Wan Aishah sendiri, kini tular di media sosial sejak kelmarin.


Previous Post Next Post