Ronaldo balik awal, Fans United Marah.

Cristiano Ronaldo meninggalkan perlawanan persahabatan Manchester United dengan Rayo Vallecano lebih awal, memperhebat penelitian mengenai masa depannya di Old Trafford, menurut laporan.


Ronaldo balik awal, Fans United Marah.




Dia bermain 45 minit pertama perlawanan persahabatan Ahad menentang Rayo Vallecano tetapi merupakan satu-satunya pemain yang digantikan oleh pengurus Erik ten Hag pada separuh masa.

Penyingkiran awal yang dilaporkan berlaku di tengah-tengah ketidakpastian mengenai masa depannya di Old Trafford dengan Ronaldo mahu keluar dari kelab itu kerana United tidak mempunyai bola sepak Liga Juara-Juara musim ini.

Penyerang itu menerima sambutan meriah daripada penyokong United yang hadir tetapi dia kelihatan muram ketika dia pantas menuju ke keretanya,

Ten Hag tidak menangani perkara itu selepas perlawanan kerana kelab telah memutuskan sebelum ini bahawa pemain Belanda itu tidak akan mengadakan sidang akhbar selepas perlawanan dan dia tidak ditanya mengenai laporan keluar awal Ronaldo dalam satu-satunya wawancara selepas perlawanan dengan kelab itu di -stesen TV rumah, MUTV.


Laporan itu menambah bahawa kelab itu enggan mengulas apabila ditanya sama ada Ronaldo mempunyai kebenaran untuk meninggalkan stadium sebelum tamat perlawanan.

Seorang peminat United di Twitter telah menyiarkan dua gambar Ronaldo di luar stadium, mendakwa bintang Portugal itu pergi sebelum wisel penamat dalam permainan.


'Raja sudah tiada' tulis peminat dengan emoji menangis di sebelahnya. Sementara yang lain berkata: 'Mungkin kali terakhir kita akan melihatnya di [Old Trafford] yang memalukan untuk dikatakan.'


Tetapi tidak semua penyokong United membalas gambar tersebut dengan rasa sedih.


'Sikap tidak hormat yang ditunjukkan oleh lelaki ini, malah [Paul] Pogba tidak sebegitu tidak hormatnya,' kata seorang penyokong United.

Previous Post Next Post