Perlawanan Sukar Untuk JDT- Jurulatih JDT

Perlawanan Sukar Untuk JDT. Sudah pasti perlawanan menentang urawa reds malam ini menjadi tumpuan para penyokong bola sepak Malaysia. Pasukan Juara 8 kali liga super itu akan beraksi dalam format kalah mati bagi layak ke pusingan seterusnya.


Perlawanan Sukar Untuk JDT- Jurulatih JDT






Perlawanan Sukar Untuk JDT

Jurulatih JDT berkata, perlawanan malam ini sudah pasti sukar untuk pasukan JDT, namun kekuatan mental anak buahnya menjadi kekuatan pasukan itu.


"Ia pastinya aksi sukar dan kami tahu tentang itu. Sebab itu kami ambilnya secara serius dengan melakukan persiapan sebaik mungkin dan pemain sedia untuk perlawanan ini.


"Kami menekankan mentaliti pemain apabila kami ada skuad yang besar dan mentaliti yang kuat dan pemain cukup fantastik serta seorang insan hebat.

"Jadi kami menekankan kepada pemain betapa pentingnya perlawanan malam esok dan kami akan memperagakan aksi tersendiri nanti," katanya pada sidang media praperlawanan, hari ini.


"Kami tahu pihak lawan gemar bermain dengan hantaran pendek, memulakan serangan dari tepi hingga atas dan mereka gemar memberi asakan awal.


"Jadi kami akan cuba memenangi bola dan mengawalnya dengan sebaik mungkin," katanya.

Previous Post Next Post