Manchester United Tercorot di EPL! Bakal tersingkir ke liga 2

Manchester United Tercorot di EPL! Bakal tersingkir ke liga 2 Jika penyokong United yang mengembara mengharapkan permulaan pantas daripada pasukan mereka sebagai tindak balas kepada kekalahan Sabtu lalu kepada Brighton, mereka berasa kecewa.


Manchester United Tercorot di EPL! Bakal tersingkir ke liga 2


Manchester United Tercorot di EPL! Bakal tersingkir ke liga 2

The Red Devils ketinggalan selepas hanya 10 minit di barat London, rembatan jarak jauh Josh Dasilva entah bagaimana menggeliat di bawah penjaga gol David de Gea, dan lapan minit kemudian Mathias Jensen memanfaatkan hantaran buruk De Gea untuk menggandakan pendahuluan Bees dengan penyudah sejuk.


Ben Mee menganggukkan kepala Brentford lebih jauh di hadapan, sebelum Bryan Mbeumo mengumpan bola panjang untuk meletakkan tuan rumah mendahului 4-0 selepas hanya 35 minit.


Pakar Sky Sports dan bekas kapten Neville tidak mengecilkan kata-katanya pada sepenuh masa, memberitahu penonton "kami menyaksikan pemusnahan Manchester United".


“Saya fikir United akan melakukan yang lebih baik tetapi mereka telah didera, dibuli, dikacau seperti anda tidak akan percaya, dan tiada tempat untuk bersembunyi.


"Saya telah menonton United selama 42 tahun dan saya tidak dapat memikirkan seketika apabila saya fikir keadaan menjadi seteruk itu pada separuh masa pertama."

Previous Post Next Post