JDT 2 Lebih Power Dari Perak

 JDT 2 Lebih Power Dari Perak.. Satu perlawanan yang cukup menarik ditonjolkan oleh kedua-dua pasukan di atas padang. Saling serang dan menyerang dan diserang memenuhi aksi jdt dua menentang pasukan perak di Stadium Larkin.


JDT 2 Lebih Power Dari Perak


JDT 2 Lebih Power Dari Perak..

Namun harus diakui, kehebatan JDT 2 yang nampak lebih kemas melaksanakan stratergi jurulatih sehingga mereka berjaya memenangi perlawanan ttersebut dengan jaringan 1-0. 

Pada minit ke 14, Wn zack cuba mendapatkan gol menerusi sepakan percumanya namun dia gagal kerana bola tersebut dapat ditangkap oleh Mohamad Rozaimi Rahamad penjaga gol JDT 2.


JDT 2 pula bermain baik dan hampir mendapat gol pertama menerusi de paula namun pemain itu tidak dapat menahan bola hantaran dari Madinda.


Di penghujung babak pertama, Feroz Bharuddin menjaringkan gol selepas bola muntah dari sepakan percuma sidibe dapat tepat ke kakinya dan dia tidak membuang masa dan terus menjaringkan gol.


Bersambung babak kedua, tidak banyak perubahan apabila kedua-dua pasukan masih kekal menyerang dan bertahan dengan baik. Keputusan akhir JDT 2 1-0 Perak.

Previous Post Next Post