[VIDEO] Dua Penari Dihempap Skrin LED Ketika KOnsert!

vIRAL Video Dua Penari Dihempap Skrin LED Ketika KOnsert! Sebuah Skrin video jatuh melanda dan mencederakan dua penari di pentas konsert ketika kumpulan Cantopop Mirror membuat persembahan pada malam Khamis di Hong Kong.

jujur aku ingat ni artis kpop. tapi sebenarnya bukan artis kpop yang kena hempap skrin lcd tu tau !Klip video yang tersebar di media sosial menunjukkan ahli Mirror Anson Lo dan Edan Lui membuat persembahan dengan sedozen penari apabila salah satu daripada beberapa skrin LED yang digantung terhempas di atas pentas.


Dua Penari Dihempap Skrin LED Ketika KOnsert!


Dua Penari Dihempap Skrin LED Ketika KOnsert!

Skrin yang jatuh itu kelihatan terkena terus seorang penari di kepala dan badan sebelum jatuh ke atas pemain lain ketika penonton menjerit ketakutan. Selebihnya penghibur di atas pentas bergegas membantu mereka yang terkena skrin, video menunjukkan.


Polis berkata, dua penari lelaki itu dalam keadaan sedar ketika dihantar ke Hospital Queen Elizabeth. Media tempatan melaporkan pihak hospital berkata seorang daripada penari itu dalam keadaan serius manakala seorang lagi stabil.


Dalam imej yang dibuat daripada video yang diambil dari media sosial ini, skrin video besar yang digantung di atas pentas jatuh ke atas penghibur pada konsert kumpulan lelaki Cantopop Mirror, di Hong Kong, Khamis, 28 Julai 2022. Dua penari cedera pada konsert Cantopop di Hong Kong selepas skrin video besar yang digantung di atas pentas jatuh kepada penghibur di bawah.


Polis berkata, tiga orang penonton turut dibawa ke hospital, seorang berasa tidak sihat dan dua lagi dalam keadaan terkejut, tetapi mereka tidak memerlukan rawatan perubatan.


Konsert itu dihentikan selepas insiden itu, yang berlaku semasa konsert keempat Mirror daripada 12 yang dijadualkan di Hong Kong Coliseum.


Pada konsert Selasa lalu, ahli kumpulan Frankie Lui kelihatan hilang langkah dan jatuh dari tepi pentas ketika memberi ucapan, menurut klip di media sosial.


Dua penari menerima rawatan perubatan pada konsert kumpulan lelaki Cantopop Mirror, di Hong Kong, Khamis, 28 Julai 2022.

Lagi:Harapilah kekacauan yang indah dan berwarna-warni iaitu Hong Kong


Petisyen dalam talian mengenai isu keselamatan konsert Mirror telah dilancarkan pada malam yang sama dan telah mendapat beribu-ribu tandatangan. Petisyen itu menggesa penganjur untuk memastikan keselamatan untuk Mirror dan penarinya dan mengelak daripada menggunakan mekanisme pentas yang tidak perlu atau platform yang dinaikkan.


Viu, syarikat yang mencipta dan mengurus Mirror, tidak membalas permintaan komen melalui e-mel.


Kumpulan 12 ahli itu telah melonjak populariti di Hong Kong dan telah dikreditkan dengan kebangkitan Cantopop.






Previous Post Next Post