Tunang Pemain JDT ini Paling Cantik Di Asia?

Tunang Pemain JDT ini Paling Cantik Di Asia? Kalau di eropah, kumpulan WAGS atau lebih dikenali dengan nama wife and girlfriends ini merupakan kategori yang diberikan kepada isteri atau teman wanita kepada pemain bola sepak.


Tunang Pemain JDT ini Paling Cantik Di Asia?


Tunang Pemain JDT ini Paling Cantik Di Asia?

Tak sangka di Malaysia juga ada perkara macam ini. Di google ada carian yang mengatakan Jenna Vivian yang merupakan tunang kepada Matt Davies iaitu pemain jadi diantara WAGS paling Hot di Malaysia. Dan penah juga diiktiraf sebagai yang tercantik di asia.

Untuk rekod perhubungan, Jenna sudah bercouple denga Davies selama sembilan tahun, dua tahun sebelum Davies, pemain kacukan Malaysia-Australia memperagakan aksinya di negara ini bersama Pahang pada 2015.


Dia pernah tersenarai sebagai antara WAGs tercantik di Asia oleh saluran televisyen Fox Sports Asia selain Jennifer Bachdim (isteri pemain Indonesia, Irfan Bachdim), Margaret Younghusband (isteri pemain Filipina, Phil Younghusband) dan Taya Rogers, aktres dan model Thailand yang juga isteri pemain pertahanan Mika Chunuonse.


Jenna, wanita dari Australia yang difahamkan berkecimpung dalam bidang pemasaran dan perhubungan awam, mempunyai lebih 22,000 pengikut di laman Instagram dan sering kali berkongsi saat bahagia bersama Davies di laman sosial.



Previous Post Next Post