Telefilem Obsesi

Sinopsis telefilem obsesi mengisahkan tentang seorang lelaki yang terlalu meminati seorang wanita sehinggakan ia membuatkan wanita itu tidak selesa.


Pelakon utama dalam cerita ini adalah Idris khan, Octavia manrose dan Aprena manrose dan drama ini akan ditayangkan pada 31 Ogos 2022 ini jam 11 malam..


Untuk tahun 2024 ini, telefilem ini akan disiarkan semula pada 27 April 2024 ini di slot cerekarama sempena hari raya aidilfitri.


Oh ya, aku teringat nak kongsikan mengenai telefilem biniku juara joran yang mana ia ditayangkan di RTM1. Memang best tau cerita tu. korang dah tengok ker?


Telefilem Obsesi





Sinopsis Obsesi


Cerita ini mengisahkan tentang Ayu. Dia mempunyai seorang kekasih hati. Namun, dia sedih dan kecewa apabila dia dapat tahu kekasihnya itu mahu berkahwin dengan adiknya Aina. 

Walaupun bersedih, Ayu berjaya membongkar satu rahsia yang ramai tak tahu. kalau korang nak tehu, kenalah tengok telefilem ini nanti.


info Telefilem Obsesi

Sebenarnya, cerita ini telah ditayangkan pad 13 mei 201 yang lalu sempena hari raya aidilfitri. Kiranya pada ahad ini, ia akan diulang siar sekali lagi untuk para penonton.

Drama yang diarahkan oleh azhari zain dan skripnya ditulis oleh  Eja Lorena, Siti Solehah Abdul Ghani in dibarisi pelakon hebat obses ini seperti ;


Telefilem Obsesi

  • Idris Khan

  •  Aprena Manrose

  • Octovia Manrose

  •  Amar Asyraf

  • Haeriyanto Hassan

  • Ainina Ahmad

Hari raya tahun lepas, aku terlepas tengok cerita ni, jadi aku harap hari ahad ini sempatlah tengok sampai habis. korang pun sama tau.


Tonton Online.


Telefilem ini memang best jadi kalau korang nak tonton, kena tonton di saluran TV3 pada hari Sabtu ini ya. Kalau terlepas juga korang boleh tonton obsesi di saluran tonton.com.my.

Selamat menonton.



Previous Post Next Post