Biodata Aprena Manrose Pelakon Drama Hatimu Sedingin Salju (2021)

Biodata Aprena Manrose Pelakon Drama Hatimu Sedingin Salju (2021). Siapa tak kenal dengan Aprena Manrose kan. Pelakon yang mula masuk industri seni kalau tak silap aku pada tahun 2017 dalam drama pinggan tak retak nasi tak dingin. Untuk tahun 2021, Aprena kembali dengan drama hatimu sedingin salju dan dia membawa watak sebagai Rania. Dalam cerita ini dia digandingkan dengan Hisyam Hamid tau. Bagi yang belum kenal dengan aprena, Jom baca biodata aprena manrose di bawah ini ya. 




Biodata Aprena Manrose Pelakon Drama Hatimu Sedingin Salju (2021)



Biodata Aprena Manrose Pelakon Drama Tiada Arah Jodoh Kita


Pelakon yang membintangi drama Pinggan tak retak nasi tak dingin ini bernama Aprena Manrose @ Syahera Manrose . Membawa watak sebagai suraya bekas isteri kepada idris khan dalam drama tu lah. itu pun kalau korang tengok. hehe jadi siapa aprena manrose ni ? Dia ni rupanya adik beradik uqasha senrose. Nak lebih detail lagi , dia ni adik kepada octavia manrose. haa korang kenal lah kot. hehe

✌ Nama Penuh : Wan Syahera Putri Aprena
✌ Nama Artis : Aprena Manrose / Syahera manrose
✌ Asal ; Kelantan
✌ Tarikh Lahir : 25 April 1993
✌ Umur : 28 tahun

Aprena sudah berkahwin dengan jejaka Mohd Afiq Hazman yang juga bekas Chef dan kini dia merupakan seorang ahli perniagaan. 


Biodata Aprena Manrose A.k.a Syahera Manrose

Aku suka tengok dia berlakon dalam cerita baru ni. Nampak dah makin power berlakon berbanding dulu-dulu. hehe. Harap nanti ada lagi drama-drama baru lakonan aprena ni lagi kan.

Sekarang dah kenal dah kan dengan pelakon aprena manrose ni kan. jom kongsikan entri ini untuk bacaan rakan-rakan lain.


Related Posts

Previous Post Next Post