Liga Super: Melaka Belasah Penang, Sabah Menang Lagi

Liga Super: Melaka Belasah Penang, Sabah Menang Lagi.. Semalam, berlangsung dua perlawanan liga super melibatkan 4 pasukan, Melaka menntang pasukan Penang, manakala sabah berkunjung ke Petaling Jaya.


Liga Super: Melaka Belasah Penang, Sabah Menang Lagi


Liga Super: Melaka Belasah Penang, Sabah Menang Lagi

Gol melaka united dijaringkan oleh Emmanuel oti pada minit keempat. kemudian adriano pula menjaringkan gol kedua melaka pada minit ke 36.  

bersambung babab kedua, Melaka united terus menerus melakukan serangan, hasilnya mereka berjaya mendapatkan gol ketiga menerusi ifedayo olusegun pada minit ke 58.

Gol keempat melaka dijaringkan olleh Justin Baas pada minit ke 60. Anak buah Zainal Abidin Hassan berjaya mendapat gol saguhati pada minit ke 86. namun gol tersebut tidak dapat membantu penang pun.

Di stadium petaling jaya, tuan rumah di malukan oleh pasukan pelawat apabila mereka tewas dua gol dan dibolosi satu gol. Anak buah ong kim swee nampaknya masih kekal dan konsisten memburu kkemenangan dalam setiap perlawanan mereka.

Pasukan PJ City berjaya mendapat gol pertama menerusi darren lok 34. Namun sabah tidak berputus asa apabila gol pertama mereka dijaringkan oleh taiki kagayama selepas menerima bola muntah dari penjaga gol pj city.

Gol kedua sabah dijaringkan oleh irfan fazail selepas menerima hantaran cantik dari Maximus musa menjadikan gol tersebut gol kemenangan papsukan tersebut.



Previous Post Next Post