[Kronologi] Ronaldo Mahu Tinggalkan Manchester United

 Ronaldo Mahu Tinggalkan Manchester United. Tak terkejut sangat pun bila dengar berita ronaldo nak tinggalkan Manchester United buat kali kedua. Sebab utamanya adalah kita boleh tengok kelembapan United dalam perpindahan permain musim panas kali ini.

Mereka sangat lembap mencari pemain baru tidak seperti Arsenal, chelsea dan juga seteru mereka Manchester City.

[Kronologi] Ronaldo Mahu Tinggalkan Manchester United


Ronaldo Mahu Tinggalkan Manchester United.

Menurut sumber dari Fabrizio Ramano yang merupakan seorang wartawan sukan, dia berkata ronaldo melihat United kurang pantas dalam perindahan pemain dan dia agak risau kalau United masih tidak mahu memenangi piala pada musim hadapan.


𝐔𝐏𝐃𝐀𝐓𝐄: Cristiano Ronaldo


Cristiano Ronaldo "tidak gembira" dengan situasi semasa di Manchester United setakat hari ini 🔴⤵️


▫️ Cristiano Ronaldo memberitahu Man United bahawa dia mahu meninggalkan kelab pada musim panas ini sekiranya dia akan menerima cadangan penting.


▫️ Mesej daripada Ronaldo kepada Man Utd adalah jelas: dia tidak merasakan cita-cita kelab kerana dia mahu berjuang untuk memenangi gelaran dengan segera.


▫️ Kedudukan Manchester United tidak berubah kerana mereka mahukan Cristiano dalam pasukan untuk musim depan dan menganggapnya bukan untuk dijual.


▫️ Jorge Mendes sudah meneroka pilihan dalam beberapa minggu terakhir dengan bercakap dengan Bayern dan Chelsea, tetapi belum ada perjanjian dengan mana-mana kelab lagi.


▫️ Paris Saint-Germain tiada dalam senarai kelab yang menganggap Cristiano sebagai pilihan untuk musim panas ini, seperti yang berlaku.


▫️ Cristiano tidak mempunyai masalah dengan Erik ten Hag tetapi dia ingin melihat pemain baru di Man Utd kerana ia bermula pada bulan Julai dan semua kelab terkemuka Inggeris telah menandatangani pemain besar.


Bagaimana anda melihat situasi Cristiano ini?

Previous Post Next Post