Kerana Mulut Bakal Mak Mertua, HANCUR ...

MAK MERTUA DARI NERAKA! Kerana Mulut Bakal Mak Mertua, HANCUR sebuah majlis perkahwinan yang sepatutnya menjadi hari bahagia diantara bakal pengantin. 

Kejadian berlaku di Tunisia apabila seorang wanita ditinggalkan oleh bakal suaminya ketika majlis perkahwinan mereka berlangsung. Hanya kerana ibu lelaki berkenanan mengatakan pengantin perempuan itu 'hodoh dan pendedk' 

Daily Star melaporkan ibu kepada si lelaki hanya melihat gambar bakal menantunya itu, menjelang hari bersejarah itu.


Kerana Mulut Bakal Mak Mertua, HANCUR ...


Pengantin perempuan bernama Lamia Al-Labawi menjelaskan perkara yang berlaku. Dia menerangkan yang dia merupakan anak yatim piatu dan telah menghabiskan banyak wang untuk majlis tersebut.

Namun begitu lain pula yang jadi, apabila kebahagian yang sepatutnya dirasai pada hari berkenaan diragut oleh bakal mertuanya itu.

Ia juga berpunca dari bakal ibu mertuanya itu hanya melihat wajahnya ketika hari berkenaan sahaja sebelum ini dia hanya melihat menerusi gambar.

Apabila melihat secara jelas dan face to face, bakal mertuanya itu tidak suka kerana dia kata pengantin perempuan itu hodoh dan pendek serta tidak sesuai dengan anak lelakinya.

kemudian bakal mertuanya dan bakal suaminya meninggalkan majlis tersebut. Lamia mendapat sokongan dari netizen selepas hari mengecewakan tersebut.


Previous Post Next Post