PJ City Jadi Mangsa JDT seterusnya..

 PJ City Jadi Mangsa JDT seterusnya.. Selepas membelasah Selangor baru-baru ini, Jdt nampaknya masih tidak menurunkan momentum mereka apabila mereka membelasah PJ City dengan jairngan 4-0.

Perlawanan yang berlangsung di stadium sultan ibrahim itu menjadi perlawanan kedua berturut-turut jdt di tempat sendiri.

PJ City Jadi Mangsa JDT seterusnya..


PJ City Jadi Mangsa JDT seterusnya..

Bergson tidak menunggu lama untuk membuat percubaan tepat kearah pintu gol PJ City seawal minit ke lima. Gol pembukaan JDt terhasil pada minit ke 22 menerusi pemain bergson selepas dia menerima bola dari leandro velazquez.

Kemudian pada minit ke 25 pula, JDT berjaya mendapatkan gol kedua mereka dan kali ini menerusi fernando forestieri menerusi sepakan percuma cantik yang memasuki penjuru kiri gawang gol.

Jaringan kekal sehingga tamat separuh masa pertama.

Bermula separuh mas a kedua, JDT tidak duduk diam untuk mendapatkan gol ketiga dan hasilnya pada minit ke 33, jdt berhasil mendapatkan golnya menerusi Bergson.

Gol keempat terhasil apabila pertahan PJ City tersalah hantar bola dan berjaya dirampas oleh bergson dan terus dia memberi bola tersebut kepada foresteieri untuk gol keempat JDT.

Keputusan akhir, JDT 4 -0 PJ City.

HIGHLIGHT JDT VS PJ CITY


Dalam perlawanan lain, Selangor sekadar seri dengan sabah dengan jaringan 1-1.

Previous Post Next Post