Episod akhir Drama Bisik Bisik Gelora, Jad ditikam oleh wari dalam serangan dekat rumah Jad. Wari nak balas dendam nak dapatkan Arumi.

Juni datang melawat Jad. Arumi bagitahu benda yang berlaku dan juni sangat terkejut bila dapat tahu perangai sebenar si wari tu.

Nek Muya pun balik ke rumah Jad nak tengokkan diorang. Encik hamid bapa kepada Nada kena tahan lepas kereta dia terlibat dalam langgar fakri sampai mati tapi kereta tu dah hilang lama dah.

Tapi lepas tu dia dibebaskan. Pak Long fakhri dapat tahu yang fakhri buat tuntutan saman dekat arumi selepas fakhri mati. Dia terkejut dan terus pergi jumpa arumi dan minta maaf.

Jad masih dirawat di hospital tapi tiba-tiba wari datang bawa pisau dan nak bunuh dia dalam hospital. nasib baik adat Ya. Kawan Jad yang pernah ugut nak sebar video tak senonoh arumi tu. tapi dia dah insaf dah.

tapi dia yang kena tikam dengan wari sampai mati.

Penutup cerita, jad dan arumi kembali bahagia selepas jad sembuh. Wari pun dah kena tangkap masuk penjara dan akhirnya cerita ini pun tamatlah Episod akhir Drama Bisik Bisik Gelora ini..

Episod akhir Drama Bisik Bisik Gelora



Episod akhir Drama Bisik Bisik Gelora

Cerita ini mengisahkan kehidupan Bani Arumi yang sangat nakal dan lincah. Bapanya Tuan Akalil telah menghantar dia ke kampung agar Arumi menjadi lebih sopan dan baik.

Di kampung, Arumi telah berjumpa dengan seorang pemuda yang bernama Jad Izzuddin. Dia ni alim kalau depan keluarga dia, tapi nakal kemain bila dia dengan orang lain.

Pertemuan jad dan arumi telah membawa kepada jinjang perkahwinan.

tontonlah Episod akhir Drama Bisik Bisik Gelora

link -  https://www.facebook.com/groups/1963651967176653/posts/1983392565202593/


Namun satu trajedi berlaku yang menyaksikan ibu dan ayah arumi maut dalamkemalangan pada hari perkahwinannya.

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Arumi menyalahkan Jad atas apa yang berlaku. Pada hari yang sama juga, Jad ditangkap polis dan dipenjarakan.

nak tahu apa kesudahan cerita ni?

korang kenalah tonton sampai habis drama ni tau. Selamat menonton!


أحدث أقدم