Drama Tarik Aku Ke Syurga Episod 4 Full

Drama Tarik Aku Ke Syurga Episod 4 Full. - Mak aji memang suka dengan zara dan dia nak buatkan zara jadi menantu dia. Zara ok ja tapi zamri belum bagi kata putus.

Akhirnya, Zamri yang tiada pilihan, terpaksa menurut sahaja kemahuan keluarga walaupun hatinya tertutup untuk wanita. Ternyata wanita yang halal itu belum dapat disentuh Zamri. 

Saat itu,  Zara bagaikan dapat meneka perangai pelik Zamri yang tidak pernah memandangnya sebagaimana selayaknya seorang suami memandang isterinya. 

Drama baru ini akan mula ditayangkan hari ini iaitu pada 23 Jun 2022 dan dibintangi pelakon utamanya iaitu Zul Ariffin dan juga Nelissa Nizam. Drama 28 episod ini akanmenggantikandrama kerana akuisteri bidaan yang telah selesai tayangannya. Bagi yang terlepas, boleh tonton episod penuh Drama Tarik Aku Ke Syurga Episod 3 Full di bawah ini ya.


Drama Tarik Aku Ke Syurga Episod 4 Full




Drama Tarik Aku Ke Syurga Episod 4 Full

Drama ini mengisahkan tentang Zamri yang merupakan seorang anak lelaki kepada Hajah Raudah. Namun begitu satu hari hajah raudah mengatakan zamri adalah anak derhaka.

Hanya kerana tidak mahu berkahwin dengan perempuan pilihan Hajah raudah. Tapi Akhirnya zamri menuruti perintah ibunya itu.

Berkahwin dengan Zara adalah satu tugas besar dalam kehidupannya. Dia tidak melayan zara sebagai seorang suami kepad isterinya.

Tarik Aku Ke Syurga Episod 4 Full


Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Rupanya Zamri mempunyai tabiat buruk.

Zara dapat teka kenapa suaminya berkelakuan sedemikian. 

Ricky yang merupakan seorang lelaki merupakan kekasih gelap zamri. Dia nekad mahu memisahkan zamri dan zara. dia pergi jumpa bomoh tau!

 Dia mengugut untuk menviralkan gambar gambar zamri dan nak calar imej zamri jika dia tau ikut arahan dia. apa yang akan terjadi kepada pasangan zamri dan zara nanti?

Macam aku cakap tadi, drama ini ada 28 episod dan dijangka akan ditayangkan pada awal bulan 7 nanti. ia akan ditayangkan pada setiap hari isnin hingga khamis jam 10 malam.

Drama menarik ini diarahkan oleh malek rahman dibawah produksi creative skill solution. 

Barisan pelakon yang terlibat terdiri daripada Zul Ariffin, Nelissa Nizam, Lisdawati, Keith Foo, Izzendra, Ayra Messi, Esma Daniel, Idzham Ismail, Afzan A.Rahman dan Myra Zareil.

Zul arifin melakonkan watak sebagai zamri dan nelissa nizam pula sebagai zara adelia. Kemudian esma daniel melakonkan watak sebagai dato azman.

Lisdawati pula sebagai  hajah raudah dan ayra messi sebagai julia. Pelakon izzendra sebagai natasha. Selamat menonton drama baru ini ya.


Previous Post Next Post