Drama Risik Pada Hati Episod 1 Full

Drama Risik Pada Hati Episod 1 Full menekankan mengenai perhubungan kekeluargaan yang utuh yang tiba-tiba di uji dengan permintaan yang mengejutkan dari sang isteri kepada suaminya. 

Ramai yang tak sabar nak tengok drama yang dibintangi oleh Alif Satar dan Ummi Nazeera serta zara zya ini. Bagi yang tak tahu, drama ini menggantikan drama bisik bisik gelora dan akan ditayangkan untuk slot akasia mulai 27 Jun 2022 ini. 


Drama Risik Pada Hati Episod 1 Full




Drama Risik Pada Hati Episod 1 Full

Drama adaptasi novel ini mengisahkan tentang Hayfa dan Adam. Hayfa meminta adam untuk berkahwin lain dan dia rela bermadu.

  • Adam sangat terkejut dan bingung kenapa permintaan pelik Hayfa tersebut ditujukan kepadanya. Sedangkan dirinya begitu bahagia dengan cinta Hayfa.

  • Adam kata, kenapa hayfa nak uji cinta yang dia dah berikan. tapi hayfa kata dia bukan menguji sebaliknya dia nak tambah kesempurnaan cinta mereka

Aisya pula gadis yang diminta untuk berkahwin dengan Adam. Tapi dia dengan pantas bersetuju untuk bermadu dengan Hayfa.



Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Makin lama, hubungan hayfa dan adam makin tidak elok. Kebahagian mereka makin berkurang. adakah kerana cinta hayfa semakin berkurang atau adam yang sudah lebih bahagia dengan isteri barunya?

Mampukah mereka bahagia bertiga atau akan ada yang terkorban nanti?


Previous Post Next Post