Drama Kerana Aku Isteri Bidaan Full Episod

Drama Kerana Aku Isteri Bidaan Full Episod. Hai semua! Drama yang mengisahkan tentang seorang suami yang mempunyai isteri yang dijual ini akan bermula tidak lama lagi.

Antara pelakon utama dalam drama ini adalah Hisyam Hamid dan Scha elinnea. Drama ini akan ditayangkan pada 16 Mei 2022 nanti.

Drama Kerana Aku Isteri Bidaan Full Episod

Drama Kerana Aku Isteri Bidaan Full Episod

Raina merupakan seorang wanita yang telah berkahwin namun kerana terlalu sayangkan kekasihnya. Dia sanggup melarikan diri dari suaminya.

Tapi kejadian buruk mula berlaku kepadanya apabila dia dijual kepada bapak ayam dan dijadikan sebagai GRO.

Farel merupakan suami kepada Raina. Dia tinggal dan membesar dengan ibu angkatnya bernama Juwita serta adik angkatnya Miara.

Drama Kerana Aku Isteri Bidaan episod penuh

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Untuk info drama kerana aku isteri bidaan, korang boleh baca di sini (klik)

Miara ada niat jahat dengan Farel dan telah memfitnah dia telah merogol Miara. Farel dihalau oleh ibu angkatnya dan kemudian tinggal dengan bapa kandungnya.

Selang beberapa ketika, bapa farel meninggal dunia dan meninggalkan harta yang banyak kepada farel. Satu hari, farel bertemu dengan Raina semula di kelab malam.

Sejak itu, dia nekad mahu dapatkan semula Raina dan bebaskan dia dari kancah kehinaan itu. Selepas berjaya menyelamatkan Raina, tiba-tiba raina buat hal dan raina ditangkap khalwat dengan bekas pelangganya pula.

Farel sangat marah dan dia nak jual balik raina kepada bapak ayam. Mujur ada ustaz yang menceritakan mengenai tanggungjawabnya sebagai suami.

Farel mula insaf dan mahu mempertahankan keluarganya.



Previous Post Next Post