Telefilem Adik Bam Bam (TV3)

Telefilem Adik Bam Bam (TV3). Malam ini akan ditayangkan telefilem menarik sempena bulan syawal 2024. Telefilem ini dibintangi oleh adik kamarul Eqifshah dan pelakon Fahrin Ahmad


Kali pertama ditayangkan adalah pada 10 April 2022 di saluran tv 3. Untuk tahun ini, ia akan ditayangkan pada 20.4. 2024 di slot cerekarama atau cereka ahad.


Selingan info, korang tahu ada telefilem terbaru yang juga dilakonkan oleh Farhrin. Tajuknya adalah Syawal untuk semah. cerita ni meruntun jiwa sungguh tau. korang kena tengok ya.


Telefilem Adik Bam Bam (TV3)


Sinopsis Adik Bam Bam (TV3)


Telefilem adik bam - bam ini mengisahkan tentang seorang budak nakal yang mempunyai badan yang besar. Budak tu nama Faiz. Dia sekarang ni dah berusia 10 tahun.

Disebabkan kenakalan dia tu, dia dah menggangu kenteraman awam terutamanya pada penduduk setempat dalam taman rumahnya itu.

Bagaimanalah cerita si faiz dan bapa dia nikan. jangan lupa tengok di tv3!

Info dan Pelakon

Waktu tayangan cerita ini adalah pada jam 10 malam dan ia merupakan cerita arahan Suhaimi Zulkefli untuk produksi Nafalia Coporation.

Antara pelakon yang terlibat adalah Kamarul Eqifshah, Fahrin Ahmad, Kasseh Kishreena dan Lidya Maisarah.

Tonton online

Korang boleh tengok cerita adik bam bam ini secara online sahaja menerusi laman web tonton.com.my. Jadi jangan lepaskan peluang untuk menonton telefilem santai dan best ni ya.

Jangan lupa tonton tau! Selamat menonton!


Previous Post Next Post