Drama Kerana Dia Suka Episod 20

 Drama Kerana Dia Suka Episod 20. Macam aku cakap sebelum ni, aku memang layan drama ni kan. Wardina mengatakan kepada Nurlisa sudah terlambat kerana dia sudah mula sayangkan Idham. Nurlisa meminta Wardina memikirkan dirinya juga yang sangat sayangkan Idham.


Drama Kerana Dia Suka Episod 20




Pada belah petang, Wardina ke rumah Datin Frida dan melihat Datin agak susah hati. Selepas memujuk, Datin Frida minta Wardina masak dan makan malam di rumahnya. Wardina tunjuk skil memasaknya hinggakan Dato Zaki memuji masakan Wardina. Wardina senyum bangga.

Drama Kerana Dia Suka Episod 20. 

Drama 20 episod ini ditayangkan pada setiap hari rabu hingga sabtu pada jam 9  malam di TV3. Jika korang terlepas, boleh layan semula di saluran penstriman Disney+ Hotstar yer.

Tonton drama kerana dia suka episod 20



Jom join group fb >> Kaki Drama < untuk info drama terbaru !

Selepas peristiwa hitam itulah membawa Wardina ke langkawi dan secara tidak sengaja berlaku sebuah insiden pertemuannya dengan Idham.

Mereka juga kebetulan tinggal di tempat penginapan yang sama dan kerap berjumpa setelah itu. Lama kelamaan, mereka mula mengenal hati budi masing-masing.

Wardina terkejut apabila idham bagi tahu yang dia sudah bertunang. Wardina memang tak suka rampas hak orang tetapi idham masih nak berkawan dengan Wardina.

Sehingga sampai satu tahap, Idham kata dia nak putus tunang dengan tunangnya itu. Wardina lega tetapi pada masa yang sama pelik kenapa idham buat macam tu.

Bagaimanakah pengakhiran drama ni nanti? Kalau nak tahu, kenalah tengok di TV3 ! 



Previous Post Next Post