Drama Kerana Dia Suka Episod 15

 Drama Kerana Dia Suka Episod 15. Macam aku cakap sebelum ni, aku memang layan drama ni kan. Datin Frida selamat dan kemudian beberapa hari tu Wardina selalu lah ke hospital. Datin Frida nak dapat rasa seronoknya ada anak perempuan macam Wardina. Wardina selalu menjaga Datin Frida di wad.


Drama Kerana Dia Suka Episod 15



 Datin Frida sudah semakin selesa dengan Wardina. Masa balik, Wardina akan pastikan Datin Frida makan ubat dan sebagainya. Pada suatu hari, Dato Zaki berjumpa dengan Wardina dan kemudian meluahkan harapannya untuk Wardina menjadi anak angkat mereka. Wardina hanya mengangguk.

Drama Kerana Dia Suka Episod 15. 

Drama 20 episod ini ditayangkan pada setiap hari rabu hingga sabtu pada jam 9  malam di TV3. Jika korang terlepas, boleh layan semula di saluran penstriman Disney+ Hotstar yer.

Tonton drama kerana dia suka episod 15



Jom join group fb >> Kaki Drama < untuk info drama terbaru !

Selepas peristiwa hitam itulah membawa Wardina ke langkawi dan secara tidak sengaja berlaku sebuah insiden pertemuannya dengan Idham.

Mereka juga kebetulan tinggal di tempat penginapan yang sama dan kerap berjumpa setelah itu. Lama kelamaan, mereka mula mengenal hati budi masing-masing.

Wardina terkejut apabila idham bagi tahu yang dia sudah bertunang. Wardina memang tak suka rampas hak orang tetapi idham masih nak berkawan dengan Wardina.

Sehingga sampai satu tahap, Idham kata dia nak putus tunang dengan tunangnya itu. Wardina lega tetapi pada masa yang sama pelik kenapa idham buat macam tu.

Bagaimanakah pengakhiran drama ni nanti? Kalau nak tahu, kenalah tengok di TV3 ! 


Previous Post Next Post