Telefilam Bukan Sebuah Dakyah (TV3)

Telefilam Bukan Sebuah Dakyah (TV3). Korang dah sedia? Jangan lupa untuk menonton telefilem ini yang dibintangi oleh Maawar Rashid, Raf Yaakob dan Puteri Sarah Liyana. Telefilem ini akan disiarkan di saluran tv 3 dan waktu tayangannya adalah pada hari Sabtu pada jam 10 malam. Jom kita baca sinopsis bukan sebuah dakyah yang telah kami sedia kan ini.  


Telefilam Bukan Sebuah Dakyah (TV3)


Telefilam Bukan Sebuah Dakyah (TV3)

Cerita ini mengisahkan tentang seorang doktor bernama Arini. Dia merupakan frontliners yang bertungkus lumus melawan covid di sebuah ICU di sebuah hospital. 

Setiap hari dia tengok dan merawat pesakit-pesakit covid yang datang menerima rawatan di hospital berkenaan.

Tapi Doktor Arini terpaksa melawan fakta-fakta pelik pesakit yang datang kepada nya. Kebanyakan mereka lebih suka dengan konspirasi sehinggakan menidakkan fakta sebenar.

Dapatkah Doktor Arini membuktikan fakta kepada mereka? sama-sama kita saksikan.

INFO MAKLUMAT TELEFILEM

Macam aku dah bagitahu, telefilem ini di siarkan pada hari sabtu 26 mac 2022 dan ia merupakan arahan adam hamid. Skripnya pula dia ditulis oleh Sophilea.

Antara pelakon lain yang terlibat adalah Kismah Johar, Syarul Ezani, Zainab Othman, Dato Amin Khan, Zoey Rahman, Abd Manan Sulaiman dan Rohaya Maya.

Selain itu, pelakon lain yang terlibat adalah Idzham Ismail, Shyrim Husni, Shamielya Shamsul, Shakira Stephen, Putera Karl dan Dayang Ell.

Pastikan korang tak ketinggalan dalam menonton telefilem menarik ini ya. Selamat menonton!


Previous Post Next Post