Sinopsis Drama Perempuan Itu (2022). Ah Sudah! drama kontroversi kerana sebuah klip yang dimuat naik oleh zul ariffin ini dikatakan bakal mula tayangan tidak lama lagi. Dikatakan akan mula ditayangkan pada bulan ramadhan nanti. Tapi masih belum tahu sama ada akan ditayangkan atau tidak. Dalam cerita ni, Zul bergandingan dengan Mimi Lana sebagai pelakon utama. Jomlah kita baca sinopsis drama perempuan itu di bawah ini ya.


Sinopsis Drama Perempuan Itu (2022)


Sinopsis Drama Perempuan Itu (2022)

Secara amnya, sinopsis drama perempuan itu menggambarkan mengenai kehidupan seorang perempuan sama ada dia dipergunakan atau mempergunakan.

kalau tengok klip teaser drama ini, macam ada sesuatu yang menyelubungi watak utama sebab dia ada bercerita pasal poligami dengan suami dia.

Sama ada betul dia diduakan atau tidak, kenalah tengok drama ini nanti.

Untuk peminat drama!

Jom join group fb >> Kaki Drama < untuk info drama terbaru !

Info dan Maklumat Perempuan itu.

Bagi yang dah tak sabar nak tengok, drama ini mempunyai 30 episod dan setakat ini masih belum ada waktu tayangannya. Tapi kami boleh sahkan yang ia bukan drama pukul 7 lah yer, sebab ia akan diambil untuk drama 7 hari mencintaiku 3 nanti.

Drama ini diarahkan oleh Ain Sharif dan skripnya ditulis oleh Erma Fatima.

Watak dalam drama ini adalah zul ariffin sebagai emir dan Mimi lana pula sebagai khalish. selain itu pelakon baru siti hairesa pula sebagai sera.

Antara pelakon lain dalam drama ini adalah Erysha Emyra, Elfriena A., Eman Manan, Amar Asyraf. Selain itu, kita juga ada penyanyi dan usahawan kontroversi dalam drama ini iaitu Iqbal Zulkefli.

Akhir sekali, kalau korang nak tengok drama ini, nantikan kemaskini waktu tayanganya nanti. Tunggu !

Previous Post Next Post