"

Telefilem Transit Cinta (RTM1). Selalu aku kongsikan mengenai telefilem astro jer kan. kali ini aku nak kongsikan mengenai telefilem yang ditayangkan di RTM. Telefilem menarik ini dilakonkan oleh  Sharifah Rose dan juga Hafidz Roshdi. Macam mana jalan cerita dia eh? Sebelum tu, korang boleh tengok telefilem hantu ustazah supiah tau. Tapi cerita tu ditayangkan di astro lah. Sekarang ni, macam mana eh jalan cerita telefilem transit cinta ni kan. Jom sambung baca di bawah. 


Telefilem Transit Cinta (RTM1)


Sinopsis Telefilem Transit Cinta

Sekarang ni aku nak ceritakan pasal sinopsis telefilem transit cinta ni. Telefilem ini mengisahkan tentang kehidupan lisa yang di uji dengan pelbagai ujian. 

Ujian itu adalah apabila tunang dia sendiri di tangkap berkhalwat dengan sepupunya sendiri. Siapa tak sedih kan. 

Lepas tu, Lisa nekad dan putuskan tunangan tersebut. Lalu dia bawa dirinya mengembara. Dalam perjalananya itu dia bertemu dengan seorang lelaki bernama Nazrin.

Baik ke si nazrin ni? kalau nak tahu kenalah tengok sampai habis telefilem ini tau!

Untuk kaki telefilem!!

Jom join group fb >> Kaki telefilem << untuk tengok drama terkini!

Info Telefilem 

Cerita transit cinta ini ditayangkan pada 19 Februari 2022 pada jam 9 malam tau. Saluran tayanganya pula di RTM1 atau TV1. 

Mesti korang nak tahu siapa pengarah dia kan. telefilem ini diarahkan oleh Rodzee Razak untuk produksi CMA Media.

Antara pelakon yang terlibat dalam cerita ni adalah Sharifah Husna, Hafidz Roshdi, Sarah Dawud dan Ali Reza. Selain itu, kita ada pelakon Anna Melissa, Ayu Azlinda dan Norziana

Apa kesudahan kisah lisa ni kan. jangan lupa tengok tau!

Selamat menonton.


Previous Post Next Post