Cerekarama Gostan (TV3 2021)

Jangan lupa untuk tonton cerekarama 'Gostan' yang akan ditayangkan pada 12 jun 2021 ini. Antara pelakon utama Cerekarama Gostan adalah Keith Foo dan Daniella Sya. Telefilem ini akan ditayangkan di TV3 jamm 10 malam.

Minggu lepas kita dah tengok cerekarama  Nak balik kampung. Memang lawak dan best sampai viral tau cerita tu. korang dah tengok ke belum? Rugi tak tengok. hehe.

Dalam cerekarama ni, Keith foo membawa watak seorang lelaki yang suka beli kereta. Dalam kegembiraan dapat kereta baru dia tidak sedar yang kereta itu berhantu.

Cerekarama Gostan (TV3 2021)


Sinopsis Cerekarama Gostan (TV3 2021)

Cerekarama gostan ini menceritakan tentang keterujaan seorang lelaki untuk memiliki kenderaan baru menjadi suatu tragedi apabila munculnya visual si mati dari kamera gostan, membawa kepada sebuah misteri kejadian langgar lari.

Senarai Pelakon

Antara pelakon utama yang terlibat adalah Keith Foo, Daniella Sya, Queenzy Cheng, Alvin Wong, Steve Yap, Yuqie Chew, Sherry Aljeffri, 


Related Posts

Previous Post Next Post