Telefilem Dolla (Astro Citra 2021)

Telefilem Dolla (Astro Citra 2021). Hari Sabtu ni, ada tayangan telefilem 'Dolla' di astro. Telefilem ini  mengisahkan tentang kumpulan Dolla yang di jadikan karya digital. Antara pelakon utama dalam cerita ini adalah ahli kumpulan Dolla yang terdiri daripada Sabronzo, Angel, Syasya dan Tabby. Ada juga penampilan istimewa daripada Azwan Ali dan ramai lagi pelakon lain. 

Cerita telefilem dolla mengisahkan bagaimana kehidupan mereka yakni kumpulan dolla sebelum bergelar artis rakaman sehinggalah pelbagai kejayaan yang mereka terima sekarang ini. Telefilem ini akan di siarkan pada hari sabtu 22 mei 2021 di saluran Astro Citra.

Telefilem Dolla (Astro Citra 2021)


Sinopsis Telefilem Dolla (Astro Citra 2021)

Sebelum ini, kita dah tengok telefilem Puaka Hari Raya. Telefilem seram lakonan Hisyam Hamid ni memang best dan sangat menakut kan.

Jadi minggu ni, kita diberi telefilem ringan untuk tonton mungkin sebab hari raya kot. Harap cerita ni pun best lah kan.

Drama ini mengisahkan tentang Sabrina, Tabby, Angel dan Sasha ingin mencapai cita-cita dan minat mereka dalam bidang Muzik. Namun, mereka terpaksa mengharungi dugaan demi untuk mencapai impian mereka.

Di sebalik kejayaan mereka hari ini, pelbagai cerita suka dan duka yang mereka terpaksa lalui. 

Senarai Pelakon Dolla

Antara pelakon yang terlibat adalah Sabronzo, Angel, Syasya, Tabby, Azwan Ali, Fauziah Nawi, Catriona Ross, Aida Aris, Angeline Tan, Douglas Lim, Mat Over, Aniq Suhair

Jadi jangan lupa untuk saksikan keseluruhan telefilem dolla ini di astro citra! 

Previous Post Next Post