Telefilem Sihir Pemisah (Astro Citra 2021)

Telefilem Sihir Pemisah (Astro Citra 2021). Jangan lupa untuk menyaksikan telefilem seram 'Sihir Pemisah' arahan Osman Ali. Telefilem ini akan ditayangkan pada Sabtu, 9 Januari 2021 jam 9 malam. Ia akan disiarkan untuk saluran Astro Citra. Berikut merupakan maklumat berkaitan telefilem sihir pemisah

 
Telefilem Sihir Pemisah (Astro Citra 2021)

Telefilem Sihir Pemisah 

Seperti biasa, telefilem seram ini akan ditayangkn untuk Astro Citra Exclusive dan akan ditayangkan pada hari sabtu 9 januari 2021. 

Ia akan ditayangkan di saluran Astro Citra dan Citra HD

Senarai Pelakon telefilem ini terdiri daripada Beto Kusyairy, Fasha Sandha, Sri Idrina, Shahidan Izwan, Eddy Effrimz, Zack Zabhas, Shamer Rashid, Shah Kimin, Zaid Aswan, Naza Manas

Minggu lepas kita dah menyaksikan telefilem Angkara Dendam yang turut mendapat respon positif dari pennton. Mampukah karya Osman ali juga menjadi seperti itu? Sama-sama kita saksikan.

Sinopsis 

Mengisahkan tentang kemusnahan rumah tangga disebabkan gangguan sihir yang digunakan oleh pihak lain yang tidak berpuas hati. Ia lebih kepada rasa dengki dan khianat melihat kebahagian perkahwinan di antara Beto dan Fasha Sandha dalam cerita ini.

Selamat menonton.


Previous Post Next Post