Telefilem Mohon Hantuan (2020) Astro Citra.

Telefilem Mohon Hantuan (2020) Astro Citra. Jangan lupa untuk  menyaksikan telefilem seram komedi 'Mohon Hantuan' lakonan Saharul Ridzwan dan Azar Azmi. Telefilem ini akan disiarkan pada Sabtu, 19 Disember 2020 jam 9 malam di Astro Citra dan Citra HD.

Telefilem Mohon Hantuan (2020) Astro Citra.


Telefilem Mohon Hantuan (2020) Astro Citra.

Minggu lepas, kita dah ditayangkan sebuah telefilem kifarah buta yang dilakonkan oleh Azmi Saat dan Farisha Iris. Jadi telefilem ni pun mesti best macam cerita-cerita sebelum ni kan.

Waktu tayagan adalah pada hari sabtu, 9 malam dan di siarkan di Astr Citra.

Antara barisan pelakon yang terlibat adalah seperi Sharul Ridzwan, Azar Azmi, Jay Iswazir, Zalif Sidek, Riena Diana, Tajuddin Bakar, Zarina Zainuddin, Esma Daniel

Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

SINOPSIS 

Telefilem ini mengisahkan hantu yang ingin meminta bantuan seorang penulis novel. Cerita dia bermula apabila hantu tersebut kerap muncul dalam mimpi seorang penulis tersebut. Selepas tidak diendahkan, maka hantu itu pun muncul betul-betul.

Telefilem Mohon Hantuan (2020) Astro Citra.


Hantu tersebut pun minta bantuan dari penulis tersebut. Apa yang di minta hantu tersebut? Kalau nak tahu, kena tengoklah drama ni. Macam best jer. hehe. 

Jangan lupa saksikan di Astro Citra tau. 

Related Posts

Previous Post Next Post