Telefilem Bercinta Dengan Jin (2020)

Telefilem Bercinta Dengan Jin (2020). merupakan sebuah telefilem seram yang dilakonkan olehbUyaina Arshad, Yusuf Bahrin dan Raja Syahiran. Siapa pula yang jin dalam cerita yang diadaptasi dari kisah benar tau. Kalau nak tahu, jom baca di bawah ini.


Telefilem Bercinta Dengan Jin (2020)


Telefilem Bercinta Dengan Jin

Minggu lepas kita dah tengok telefilem mohon Hantuan yang bergenre seram komedi tapi cerita lakonan uyainan ni lebih seram tau! Ia akan ditayangkan pada 26 Disember 2020 jam 9 malam pada hari sabtu ini. 

Ia akan ditayangkan semula pada 28 Ogos 2022 ini tau. kalau korang terlepas tu, baik tonton bercinta dengan jin ini di saluran astro citra tau.

Seperti biasa telefilem citra exclusive ini akan ditayangkan di astro citra. Antara pelakon lain yang terlibat adalah Uyaina Arshad, Yusuf Bahrin, Raja Syahiran, Charlie Numan Salleh.

Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

SINOPSIS BERCINTA DENGAN JIN

Telefilem seram ini mengisahkan tentang Maya yang dikurniakan kelebihan deria ke-enam sejak kecil membolehkan dia melihat perkara yang tidak dapat dilihat oleh orang lain. Lama-lama keistimewaan ini hilang dan dia sering dibayangi oleh kisah silam.

Apa sebenarnya yang berlaku kepada Maya? Adakah kelebihan itu muncul secara kebetulan atau ada perancangan yang lain?

Kalau nak tahu, kenalah tonton telefilem ini tau. 

Previous Post Next Post