Telefilem Tersimpang Ke Alam Bunian 2020

Telefilem Tersimpang Ke Alam Bunian. Cerita ini akan ditayangkan pada 25 Februari 2022 yang juga merupakan siaran ulangan selepas kali terakhir ditayangkan pada 28 November 2020. telefilem 'Tersimpang Ke Alam Bunian' akan di tayangkan di Astro Citra. Telefilem ini dilakonkan oleh Farid Kamil, Amerul Affendi dan ramai lagi. Ia akan ditayangkan pada jam 9 malam.

Antara barisan pelakon tersimpang ke alam bunian yanglain dalam cerita ini termasuk lah Farid Kamil, Amerul Affendi, Shahidan Izwan, Zack Zabhas, Hana Ameera, Sri Idrina, Naza Manas




Telefilem Tersimpang Ke Alam Bunian 2020


Minggu lepas kita ditayangkan drama komedi romantik lakonan Sufian Suhaimi dan juga Jasmine Suraya yang bertajuk Please Subscribe Cintaku. Jadi minggu ni, telefilem seram kembali menghantui kita semua.

Tak sabar pulak nak tengok lakonan Farid kamil dan Amerul Affendi dalam cerita ni.

Sinopsis Telefilem Tersimpang Ke Alam Bunian

Cerita ini mengisahkan tentang Duan dan Isa bekerja sebagai badut dan penghibur telah memenuhi jemputan persembahan yang jauh dari Kuala Lumpur. Ditemani rakan mereka Lan , mereka yang sedang dihantui satu roh yang tidak tenang telah tersesat dan termasuk ke satu dimensi yang aneh dan bertemu dengan Seroja. 


Telefilem Tersimpang Ke Alam Bunian 2020

Dapatkah mereka pulang ke alam biasa? Sama-sama kita saksikan ya.

Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Gambar Pelakon telefilem ini.


Telefilem Tersimpang Ke Alam Bunian 2020

Telefilem Tersimpang Ke Alam Bunian 2020

Jangan lupa untuk saksikan telefilem ini di Astro Citra dan Citra HD. Mesti seram dan best untuk ditonton.

Terima kasih. 

Previous Post Next Post