Live Streaming Gegar Vaganza 7 Minggu 6

Live Streaming Gegar Vaganza 7 Minggu 6Minggu lepas, telah bersambung konsert gegar vaganza 7 minggu 5. Seramai 10 orang peserta telah beraksi dan juara untuk minggu lepas adalah Cliff Umar. Satu penyingkiran telah berlaku dimana Nomad tersingkir. Siapa pula juara minggu keenam ini? Jom sama-sama kita saksikan.


Live Streaming Gegar Vaganza 7 Minggu 6

Aku rasa setiap tahun, mesti ramai yang tunggu rancangan ni kan. Pengacara program GV 7 juga masih dikekalkan iaitu Nabil dan Jihan. Kalau korang nak tahu senarai peserta, korang boleh baca senarai peserta di sini (klik). 

Tarikh : 15.11.2020
Masa: 9 pm

Senarai Peserta Yang Masih Kekal dalam GV7

1.       Muss

2.       Noraniza Idris

3.       Linda Nanuwil

4.       Ayu Damit

5.       Cliff Umar

6.       Yantzen

7.       Rozita Izlyn

8.       AJU   

1.   Ashira


Mampukah mereka melayakkan diri ke pentas final nanti? Jom sama-sama kita saksikan.

Live Streaming Gegar Vaganza 7 Minggu 6

Anda boleh tonton di bawah ini. ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡



FULL VIDEO ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡







p/s : tekan f5/ refresh sampai live muncul ya/

Anda Fans Gegar Vaganza? Jom Join group fb >> Gegar Vaganza Fans << untuk live streaming.

Baca Markah Peserta untuk kedua di >> SINI <<  klik jer .



Tak sabar nak tengok aksi para peserta minggu ni.  Siapa pula yang akan tersingkir pada minggu keempat nanti? Admin jangka ada dua penyingkiran minggu ini. hehe.  Jom sama-sama kita saksikan.

Selamat menonton.

Previous Post Next Post