Telefilem 3 Dukun Santet

Telefilem 3 Dukun Santet. Jangan lupa untuk saksikan telefilem 3 Dukun Santet yang akan ditayangkan di Astro Citra pada 17 Oktober 2020 ini. Telefilem ini diadaptasi daripada kisah benar. Antara pelakon yang terlibat adalah Umie Aida, Isyariana, Zahiril Adzim, dan Dayang Areeda


Telefilem 3 Dukun Santet


Antara pelakon lain yang turut sama membintangi telefilem ini adalah Maria Farida, Zulhusni Zamir, Kween Keela dan Silfeny Osman.

Minggu lepas, kita disajikan dengan telefilem Janji Jantan. Memang seram gila cerita minggu lepas. Grafik dia pun cantik dan nama real. Bagi yang tak tengok lagi, boleh tengok di sini (klik).

Tak sabar pula nak tengok cerita minggu ni kan.

SINOPSIS Telefilem 3 Dukun Santet


Telefilem ini mengisahkan tentang Emma, Epul dan Syasha ada tiga orang sekawan yang rapat sejak di zaman belajar lagi. Pada suatu hari, Mereka telah diganggu dengan teruk ketika usaha mereka untuk membuka sebuah kafe makan dan studio persembahan kebudayaan. 3 dukun telah mengerjakan mereka sehingga mereka sakit dan hampir gagal memulakan business.


Telefilem 3 Dukun Santet

Jom kita tengok sedutan dari telefilem ini. Katanya penuh misteri. Sebab cerita ini merupakan kisah benar yang penah berlaku kepada mangsa.

Pasti aura dan semangat dia lain macam kan. 

👇👇



Jangan lupa saksikan full episod 3 dukun santet di Astro Citra. Rugi kalau terlepas. 
Previous Post Next Post