Live Streaming Gegar Vaganza 7 Minggu 4

  Live Streaming Gegar Vaganza 7 Minggu 4Minggu lepas, telah bersambung konsert gegar vaganza 7 minggu 4. Seramai 12 orang peserta telah beraksi dan juara untuk minggu lepas adalah Ayu Damit. Yatzen tidak dapat membuat persembahan kerana masalah kesihatan. Harapnya minggu ni beliau dah boleh menyanyi seperti biasa. Siapa pula juara minggu keempat ini? Jom sama-sama kita saksikan.


Live Streaming Gegar Vaganza 7 Minggu 4





Aku rasa setiap tahun, mesti ramai yang tunggu rancangan ni kan. Pengacara program GV 7 juga masih dikekalkan iaitu Nabil dan Jihan. Kalau korang nak tahu senarai peserta, korang boleh baca senarai peserta di sini (klik).

Tarikh : 1.11.2020
Masa: 9 pm

Live Streaming Gegar Vaganza 7 Minggu 4

Anda boleh tonton di bawah ini. 👇👇




p/s : tekan f5/ refresh sampai live muncul ya/

Anda Fans Gegar Vaganza? Jom Join group fb >> Gegar Vaganza Fans << untuk live streaming.

Baca Markah Peserta untuk kedua di >> SINI <<  klik jer .

Tak sabar nak tengok aksi para peserta minggu ni.  Siapa pula yang akan tersingkir pada minggu keempat nanti? Admin jangka ada dua penyingkiran minggu ini. hehe.  Jom sama-sama kita saksikan.

Selamat menonton.

Related Posts

Previous Post Next Post