Anak Saudara Pengacara Terkenal Buat I Can See Your Voice Malaysia 3 KECOH !

Anak Saudara Pengacara Terkenal Buat I Can See Your Voice Malaysia 3 KECOH!.Selain dari Peserta Number 4 yang menjadi tumpuan Naim Daniel, Peserta Number Lima ni.

Dengan keyword "pengacara terkenal" jer terus heboh satu set. hahaha. Dia ni anak siapa ni. Kalau nak tahu jom kita tengok dekat bawah ni ya.

katanya anak saudara kepada seorang pengacara lelaki yang terkenal. Tapi Siapakah dia?

Jom tengok !

Anak Saudara Pengacara Terkenal Buat I Can See Your Voice Malaysia 3 KECOH !



๐Ÿ‘‰๐Ÿ‘‰ Bagi yang terlepas episod penuh, korang boleh layan di sini (klik)


Anak Saudara Pengacara Terkenal Buat I Can See Your Voice Malaysia 3 KECOH !


๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡




p/s : Tolong refresh banyak kali ya sampai live streaming muncul.

Jom join group fb >> Saluran Live << untuk live streaming.


Hahaha.
Sekarang korang dah tahu kan siapa anak saudara pengacara terkenal tu kan. hahaha.

D. Muhd Shyukur Ashrey merupakan anak saudara kepada Shuk Sahar.

Patutlah asyik tersasul ja masa baca deskripsi peserta ni. hahaha.

Ada yang cakap suara shyukur ashrey ni suara dia sedap. Tapi tulah, aku pun nampak macam dia buat-buat jer. hehe.

Tapi apa pun sayang sekali kerana dia tersingkir.

Lepas ni boleh pau pakcik shuk tu ya. haha

Lawa gila tengok reaksi shuk. hehehe.

Previous Post Next Post