Cerekarama Pemuja Rahsia | Plot Twist Habis!!

Cerekarama Pemuja Rahsia TV3. yang mengetengahkan elemen fanatik seorang peminat dengan individu yang diminatinya. Memang seram weh! aku dah tengok!

Bila dah fanatik, sampai di puja dan di puji. Malah di ekori seacara rahsia membuatkan jalan cerita ini menarik untuk ditonton. Senarai pelakon yang terlibat dalam cerekarama ini adalah Hun Haqeem, Intan Najuwa, Rita Rudaini, Haliza Misbun


Minggu lepas kita ditayangkan dengan cerekarama suluhkan aku cahaya yang banyak beri keinsafan kepada para penonton. Jadi topik mingu ini pula adalah berkaitan dengan peminat fanatik!

Korang boleh baca sinopsis dekat bawah ini ya.


Waktu Tayangan :  Sabtu, 28 Mac 2020, 10:00 malam
Saluran Tayangan : Slot Cerekarama TV3


Cerekarama Pemuja Rahsia



SINOPSIS  PEMUJA RAHSIA


Cerekarama pemuja rahsia ini mengisahkan seorang pelajar kolej yang bernama adam. Dia mula popular dalam kalangan pelajar sejak dia menjuarai pertandingan debat antara kolej dan dia merupakan wakil kolej berkenaan.

Pada masa yang sama, adam ni juga seorang yang suka bersukan dan sering menyertai acara macam marathon tu. Jadi dia memang sentiasa menjadi tumpuan ramai.

Seorang gadis bernama Hawa meminati Adam. Hawa ini jiran kepada adam sudah lama. Dia meminati adam kerana satu kemalangan yang berlaku kepada dirinya.

Adamlah yang menjadi hero dan wira kepada dirinya. Adam menyelamatkan dia daripada lemas dalam satu kejadian 18 tahun lalu.

Sejak itu, Nama adam menjadi pujaan kepada Hawa. Malah Hawa juga yakin yang adam diciptakan untuk dirinya. Tetapi masalah sekarang ini adalah Adam!

Dia tak pernah cakap perasaannya kepada Hawa. Adakah dia suka hawa atau tidak. Hawa makin lama makin fanatik dan sanggup menculik adam.

Dapatkah Hawa mencuri hati adam atau tidak? kalau korang nak tahu, kenalah tengok di tv3! 

Kemaskini 2024


Cerekarama ini akan diulang siarkan semula pada 27 julai 2024 ini di slot yang sama. Pemuja Rahsia juga bakal menjadi telefilem yang mesti ditonton pada hujung minggu ini.

Waktu tayangannya adalah pada jam 10 malam, hari sabtu ya. Kalau korang belum tengok, bolehlah tonton semula di saluran TV3 ya.

EPISOD PENUH 👇👇

Channel Telegram : Pemuja Rahsia

Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Kalau korang nak tengok episod penuh, admin akan update pada hari ahad ini (29/3/2020) ya. Duduk dekat rumah tau. stay safe at home.


Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post