Biodata Intan Najuwa Pelakon Drama Setelah Ku Dimiliki. Hai korang, sibuk ke ? Hari ni aku nak kongsikan dengan korang mengenai seorang pelakon baru yang sedang meningkat naik. Sebelum ini intan najuwa pernah menjadi peneraju untuk drama Hantu Punya Bos dan terbaru ni dia menjadi heroin watak Hanan dalam drama kekasih Paksa Rela.

Untuk tahun 2019 ni, drama intan najuwa menjadi viral sekarang ni. Korang nak tahu drama apa? Drama tersebut bertajuk Tuan Danial. Kisah pasal orang gaji yang minat dengan tuan dia. haha memang sweet dan lawak cerita ni. korang dah tengok ke?

Biodata Intan Najuwa Pelakon Drama Kekasih Paksa Rela

Kemaskini, mulai 29.10.2019, Intan akan membintangi drama Setelah Ku Dimiliki dan dalam drama ni dia digandingkan dengan Zul Ariffin. Jangan lupa tengok.

Ini aku kongsikan sedutan drama terbaru lakonan Intan. Best tak ? hehe


Aku boleh puji lakonan dia sebab aku pernah tengok dia berlakon sebelum ni di TV dan yang terkini ni ada penambah baikkan dalam lakonan dia. Makin hebatlah lakonan dia sekarang ni. Anda kenal tak siapa Intan Najuwa ni ? jom baca biodata Intan Najuwa .

Biodata Intan Najuwa Pelakon Drama Setelah Ku Dimiliki

Nama Penuh : Intan Najuwa binti Abdul Wahid
Nama Artis : Intan Najuwa
Umur : 22 tahun (2019)
Asal : Johor .
Status : Bertunang.

➤➤ Instagram Intan Najuwa - https://www.instagram.com/intannajuwa/

Muda lagi rupanya dia ni.

Intan Najuwa

Dalam cerita kekasih paksa rela, intan ni bawa watak sebagai budak sekolah. hehe memang kelakar habis dia berlakon dan digandingkan pula dengan hero malaya, Remy Ishak lagilah bertambah menarik jalan cerita drama tu sampai viral kan. hehe

Bakat dia dicungkil oleh Mig Production untuk drama yang aku bagitau dekat atas tadi. dari situ karier dia berkembang. Jom kongsikan biodata Intan Najuwa ni dekat facebook. bolehlah orang lain baca kan .


3 Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post