Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 3 (GV6)

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 3 (GV6). Selesai sudah persembahan untuk minggu kedua gegar vaganza. Rezeki tidak menyeblahi kak Mazleela yang tersingkir pada minggu ini. Para peserta yang lain perlu meneruskan perjuangan untuk minggu ke 3 nanti.

Anda sudah bersedia untuk persembahan minggu ketiga? Apakah lagu minggu ke 3 gegar vaganza 2019 nani? Jom kita baca di bawah. Sebelum itu, aku nak kongsikan dengan korang kedudukan top 3 minggu ini. Tempat Pertama menjadi milik Naqiu dan diikuti dengan Hady Mirza dan yang ketiga menjadi milik Sham Visa.

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 3 (GV6)


Dah baca ? : Kedudukan Peserta minggu ke 2 Gegar Vaganza 6

Juri-juri pun nampak gembira bila peserta-peserta mula menunjukkan kelebihan masing-masing dan mula bersaing untuk pertandingan ini.

Kebanyakkan lagu di minggu ke 2 adalah lagu sendiri yang dipilih oleh peserta. Tapi minggu ke 3 ni memang cabaran baru untuk mereka.

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 3 (GV6)

Tema: Aneh


  1. Nabil dan Jihan - Nobody(Wonder Girls)
  2. Naqiu - #123 ( Khai Bahar)
  3. Hady Mirza - Ibu Kota Cinta ( Def Cab C )
  4. Sham Visa - Sayang Sayang (Alif Aziz)
  5. Nur Fatima- Hati Kama (siti nurhaliza + Norhaniza idris)
  6. Feeza - Temberang ( Ayda Jebat)
  7. Wann - Asmaaradana (Tiara Jac)
  8. Roy - Gila Judi ( dato m daud kilau)
  9. Noorshila Amin - Pelesit Kota (Search)
  10. One Nation Emcees - Gelora (Tan sri p ramlee + Puan Sri Saloma)
  11. Kool - Lagu Zaman ( Ramli Sarip + Sm Salim)
  12. Jatt - Awallah Dondang ( Noraniza Idris)
  13. Ameer Sofarz - Samrah Mentari (Jamal Abdillah)


Tersingkir - Mazleela

Semoga berjaya buat semua peserta yang tinggal. Dari 13 kini menjadi 12 peserta yang akan bersaing. Tak sabar nak tengok persembahan minggu depan macam manakan.

Tunggu!


Related Posts

Previous Post Next Post