Senarai Lagu Peserta Gegar Vaganza 2019 Minggu 2. Selesai sudah persembahan minggu pertama konsert gegar vaganza 2019. Rasa kejap ja kan masa berlalu. hehe Korang dah tengok belum persembahan diorang ? Kalau belum, boleh layan di sini (klik).

Selesai tugasan tersebut, 3 peserta yang menghuni top 3 minggu pertama adalah Jatt, Hady Mirza dan juga Wann. memang tak dinafikan yang mereka masih berbisa dan masih mampu menghiburkan peminat mereka.

dah baca ? Senarai lagu gegar vaganza 6 minggu 1 (klik).

Senarai Lagu Tugasan Peserta Gegar Vaganza 2019 Minggu 2


Tapi mampukah lagu peserta gegar vaganza 2019 minggu 2 ini membantu mereka sekali lagi minggu depan? kalau nak tahu, jom kita baca senarai lagu tugasan mereka.

Senarai Lagu Peserta Gegar Vaganza 2019 Minggu 2


Jatt Ali Dulu dan Sekarang (black dog bone)
Hady Mirza - Demi Cinta ( Ezad Lazim)
Wann - Lamunan Hati (Wann)
One Nation Emcees - Raja Gelek
Sham Visa - untukmu selamanya- Visa
Roy - Jerat
Nurfatima - Terlalu Cinta - Rosa
Naqiu - Meraung ( New Boyz)
Ameer Sofarz - Dan Bila Esok
Feeza - Cinta tersimpul rapi
Kool - Kau dan Aku
Noorshila Amin - Kad Ucapanmu
Mazleela - Apa Khabarmu di Sana

Nabil dan Jihan - Hutang

Fan GV ,
Jom join group fb >> Kaki live << untuk live streaming.

Makin tak sabar pula nak tunggu hari ahad ni kan. hehe Kebanyakkan mereka masih menyanyikan lagu sendiri. Mungkin lepas ni baru menyanyi lagu orang lain kot.

Baca juga -  Nabil dikecam dalam konsert 1 GV 2019! Kenapa ya? 

Harapnya para peserta dapat berikan yang terbaik terhadap lagu peserta gegar vaganza 2019 minggu 2 ini.

Semoga berjaya!


Post a Comment

Previous Post Next Post