Biodata Sham Visa Peserta Gegar Vaganza 2019

Biodata Sham Visa. Peserta Gegar Vaganza 2019 musim ke 6 ini merupakan salah seorang legend dalam dunia muzik tanah air. Nama yang sudah lama dirindui peminat-peminatnya. Nama Sham visa kembali meniti di bibir peminat-peminatnya. Terbaru Sham disamakan dengan Tony Stark dalam filem Ironman kerana wajahnya mirip pelakon tersebut.

Haha. Aku tak percaya !

itu reaksi pertama aku bila baca headline tu. haha tapi bila aku buka instagram sham visa, terus aku setuju dengan headline tu. Memang sama weh! tak sangka pulak tu. hehe

Nah aku kongsikan gambar terkini Sham.

Biodata Sham Visa Peserta Gegar Vaganza 2019



Biodata Sham Visa Peserta Gegar Vaganza 2019


Nama Penuh : Rohisham Hashim
Nama Artis : Sham Visa
Umur :
Lagu Popular : Dalam Gerimis dan Untukmu Selamanya.
IG : https://www.instagram.com/shamvisa.official/


Sebijik macam tony stark kan. haha Sham akan beraksi di pentas gegar vaganza 2019 yang akan bermula pada 13 Oktober 2019 ini.

Sebelum ini, Sham merupakan vokalis kumpulan Visa yang menyanyikan lagu-lagu bergenre rock. Mesti suara dia serak-serak kan. hehe Sham pernah membintangi telefilem Cekelat Honey yang ditayangkan pada tahun lepas. korang tengok tak? hehe

[ Dah baca ?] Biodata Naqiu Boboy, Biodata Wann (klik)

Sham Visa Peserta Gegar Vaganza 2019


Kalau tak tengok, kena ulang balik lah yer. hehe

Jangan lupa untuk follow IG sham visa gegar vaganza 2019 kerana di situ tempat dia update segala aktivitinya dan yang paling penting aktiviti ketika gv nanti.

Teruskan sokongan anda buat penyanyi lagenda ini.

Semoga berjaya Tony Stark Malaysia !
ehhh. hehe

Previous Post Next Post