Biodata Alya Iman Azmil Mustapha 2020

Biodata Alya Iman Azmil Mustapha. Ramai yang kenal dengan Allahyarham Azmil Mustapha kerana beliau seorang pelakon yang hebat dan memiliki karakter keagamaan yang menjadi rujukan ramai.

Tapi ramai yang tak tahu, beliau mempunyai anak yang bernama Alya Iman yang merupakan antara pelakon baru dalam industri lakonan Malaysia. Mesti bakat dia mewarisi bakat lakonan ayah dia kan.

Dia kini berlakon dalam drama senafas rindu dan membawa watak Syafika. Kalau korang layan drama tu, mesti korang kenal dia.

Biodata Alya Iman Azmil Mustapha Pelakon Drama Senafas Rindu

Terbaru, viral di media sosial mengenai kisah alya iman bertunang dengan suami orang. Haa sudah! Namun selepas kemelut tersebut alya kini dikatakan pula sedang bercinta dengan seorang Duda.

haa. itu semua benda yang dilaporkan oleh media. Macam-macam gosip mengenai alya tiba-tiba muncul. Kita harap dia tabah dan kuat meneruskan kariernya dalam dunia seni ya.


Biodata Alya Iman Pelakon Senafas Rindu



  • Pemilik nama penuh Nur Alia Iman Binti Azmil Mustapha ini dilahirkan pada tahun 2001. Kini dia baru berumur 18 tahun.
  • IG : Instagram Alya
  • Drama lakonan adalah Lelaki Kelas Sebelah dan Senafas Rindu
Alya Iman Azmil Mustapha duduk ketika gambarnya di ambil


Gambar Alya Iman



gambar alya yang cantik

Gambar Alia Iman anak kepada azmil mustapha


Rata-rata netizen memuji lakonan alya. Mereka juga mengatakan yang dia mempunyai pakej rupa paras dan juga bakat lakonan yang baik.

Semoga nama Alia semakin dikenali dan mendapat perhatian rakyat Malaysia. Dia pun masih muda, jauh lagi perjalanan dalam dunia seni ni kan.

Kita doakan juga agar dia tak naik dengan kontroversi yang melanda dia lah kan. Sebabnya kalau naik sebab kontroversi ni takut sampai bila-bila orang akan kecam dia.

Jadi Alya kena hati-hati lepas ni.

Jangan lupa kongsikan entri biodata alya iman ini di facebook korang tau!

Semoga Berjaya !

Related Posts

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post